2015. január 10., szombat

Szép reggelt!


Majdnem csináltam egy új blogot, illetve, megvan a cím is, de mégsem olyan jó cím, hogy megérje szenvedni a kinézettel, meg a többi dologgal, amikhez képtelen vagyok türelmesen állni. Apropó, kellene egy cigitartó dobozt találnom/vennem, mert ez a darab eléggé elrongyolódott. Nem olyan nagypapis fém dologra gondolok, hanem olyasmire, ami kreatív és nem feltételeznéd róla, hogy cigi van benne. :) Karácsony óta töltöm, tehát már nem a dupla pattintós... Amiben most tárolom, az az all-time-favourite, személyre szabott dobozom, amit egy barátnőm csinált nekem, mind megvan, amire rajzolt. ♥
Végre van naptáram, elég rossz ómennek éreztem, hogy naptár nélkül kezdtem az évet. Ugyanolyan naptáram van már harmadik éve, pici, de pont megfelelő beírni a teendőket. 

4 megjegyzés:

  1. Hmm. Te milyen gyakran cigizel, ha szabad ilyen kérdést? :D Ritkán látlak. :) Csak azért kérdezem, hogy tudjam, mire készüljek a későbbiekben (idén próbáltam ki a cigit, és őszintén nekem nagyon tetszik, pedig tudom, hogy nem kéne rászokni, stb... de ebben a suliban kb. lehetetlen, és tényleg tetszik...:( ). Most egyelőre 1-2-3 hetente szoktam szívni 1-2 szálat, ha úgy érzem, nagyon kell, vagy a társaság miatt. Sosem gondoltam volna magamról. :D :S Szóval még egyszer bocsi a kérdésért, de perpill nagyon foglalkoztat ez a téma. x)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1-2-3 szál naponta, reggel mindig, a többi meg változó. Nem fogsz rászokni, több, mint egy éve szívok napi rendszerességgel, volt, hogy 5-6 szálat, mégsem sóvárogtam utána soha, ha kimaradt, a koffein sokkal inkább addiktív - legalábbis nekem. Ja és én nem a suli miatt, hanem magáért a cigiért, teljesen más hangulatot ad. :)

      Törlés
  2. ezt azért jó hallani. igen, nagyon jó a hangulata :) a kávé, energiaital... nos, eléggé megnőtt a napi adagom nyár óta :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyáron én is energiaitaloztam, de ma már nem bírom meginni... :D Helyette jó kávé.

      Törlés