2015. január 23., péntek

Banános palacsinta


Hozzávalók: 
  • 1 banán
  • 1 tojás + 1 tojásfehérje
A banánt villával pürés állagig szétnyomkodtam, aztán hozzáadtam a tojást, majd az egy tojásfehérjét, amit a szétválasztós módszerrel különítettem el a sárgájától. A sárgáját ne dobd ki, hátha még felhasználod valamire napközben. Az egészet jól összekevertem. Egy kevés kókuszzsírt felmelegítettem a palacsintasütőn, majd merőkanállal adagolva megsütöttem a palacsintákat. Kettővel bénáztam, azokat sütés közben megettem, de így is négy db kijött belőle. Halomba rakva, rétegenként kakaóporral szórtam meg, ami ráolvadt, a legtetejét pedig egy kis eperlekvárral édesítettem. Tipp: tegyél alá egy szalvétát, mikor sütöd, hogy a felesleges zsiradékot beigya. 
ez meg az új kedvenc bögrém, tejeskávéval

2 megjegyzés: