2015. január 17., szombat

Got inked

Nem bírtam ki, hogy megvárjam, amíg begyógyul. Szerdán került sor az első tetoválásomra és még mindig nem szoktam hozzá a gondolathoz, hogy ott van és olyannyira részem, mint a csontjaim, vagy az ereim. Semmilyen problémát nem okozott, nem fájt, gyógyulás közben sem kellemetlenkedik és mindenestül szeretem. Kellett hozzá némi bátorság, hogy besétáljak az ajtón és beüljek a székbe, de teljesen megért mindent. Túl tipikus, már most azon gondolkodom, mi legyen a következő.

4 megjegyzés:

  1. Szuper lett!! :) Én is szeretnék majd egyszer, csak pont a lábfejemen tetszene a legjobban, amiről azt olvastam, hogy az egyik legfájdalmasabb hely..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tesóm nemrég csináltatott a lábfejére, azt mondta, nem volt vészes. :) De nyilván teljesen egyénfüggő.

      Törlés