2015. január 3., szombat

bargain

A DM-ben most 50%-os kedvezménnyel kaphatóak a karácsonyi csomagok. Úgy örültem ennek a csomagnak, rettentő jó vásár volt 1850 ft-ért, mikor csak a sampon alapból 1500 ft. Az sem zavar, hogy egy hete vettem meg külön a sampont, így legalább sokáig kitart. Előtte nagyjából három évig a zöld Syoss-t használtam, amúgy még mindig tök okés, csak kicsikét szárította a hajam, a babahajaim meg nagyon kócolódtak tőle. Ezt dögunalom lehet olvasni bárkinek, hiszen a hajtéma mindenkinél annyira relatív és szubjektív, kinek mi vált be, kinek mi nem. Mindenesetre nagyon kíváncsi vagyok, mi történik a hajammal, ha ezt a hármat egyszerre használom, mert eddig egyszer használtam csak a sampont, de Syoss kondícionálóval és Balea hajtejemmel, aminek még mindig nem tudom, hogy csak placebo hatása van, vagy tényleg segít valamit. :) Felébredhettek, végeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése